Materjali nimi |
Reklaam kui sotsiokultuuriline kommunikatsioon, II osa
|
Kool |
-
|
Materjali tüüp: |
Õpiobjekt
|
Lühikirjeldus: |
Best programmi toetusel valminud õpiobjekt II kursuselt "Reklaam kui sotsiokultuuriline kommunikatsioon" annab sissejuhatava ülevaate reklaami tegemisest.
|
Õppekava: |
Ajakirjandus ja kommunikatsioon
|
Sihtrühm: |
üliõpilased
|
|
E-kursuse materjali/õpiobjekti tüüp: |
Sisupakett
|
E-kursuse materjali/õpiobjekti ulatus: |
Teema
|
Raskusaste: |
Keskmine
|
Õpetamise keel: |
Eesti
|
|
Võtmesõnad: |
reklaam, kommunikatsioon, lugu, valik, kriitika, reklaamipusle |
E-kursuse materjali/õpiobjekti aadress (URL): |
|
Programm: |
Puudub
|
|
Autor |
Nimi |
Kool |
Amet |
Merit Karise
(Autor)
|
-
|
-
|
|
|
Failid |
|
|
Creative Commonsi litsents |
See töö on litsentsi all
Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 Eesti (CC BY-NC-ND 3.0 EE)
.
|
HITSA Innovatsioonikeskus ei vastuta loodud õppematerjali sisu ja tehnilise teostuse kvaliteedi eest.
Inimesed, kes seda őpiobjekti/e-kursuse materjali kasutavad (0):
Ükski kasutaja ei ole teavitanud, et seda objekti/materjali kasutab. Kui kasutad seda objekti/materjali, kliki alloleval nupul ja ole esimene selle objekti/materjali kasutamisest teavitanud kasutaja.
|
Kommentaarid (0):