Materjali nimi |
Mäng ja lapse areng
|
Kool |
Tallinna Ülikool
|
Materjali tüüp: |
E-kursuse materjal
|
Lühikirjeldus: |
Mängu mõiste, olemus ja tähtsus isiksuse arengus. Mäng ja eksperimenteerimine, mäng ja õppimine, mäng ja töö. Klassikalised ja kaasaegsed mänguteooriad. Montessori, Fröbeli ja Steineri vaated laste mängust. Mängu koht Elkonini ja Võgotski lapse arengu teooriates. Mäng ja kognitiivne areng (kreatiivsus), kognitiivsed võimed (keele areng). Mäng ja sotsiaalemotsionaalne areng (sotsiaalne kompetentsus, interaktsioon, agressiivne käitumine). Mängu kujunemine lapseeas. Mäng lasteaias, kodus ja koolis. Mänguvahendid ja mängulis-esemelise keskkonna loomine. Laste mängu juhendamise põhimõtted, mängu juhendamise otsesed ja kaudsed meetodid. Lapse mängu jälgimine (Parten-Piaget skaala, Howesi mänguskaala). Mänguasja ajalugu ja tähtsus lapse arengus.
|
Õppekava: |
Alushariduse pedagoog
|
Sihtrühm: |
üliõpilased
|
|
E-kursuse materjali/õpiobjekti tüüp: |
Harjutus/Ülesanne
Loeng
Viited
|
E-kursuse materjali/õpiobjekti ulatus: |
Õppeaine/kursus
|
Raskusaste: |
Keskmine
|
Õpetamise keel: |
Eesti
|
|
Võtmesõnad: |
mäng, lapse areng |
Programm: |
BeSt
|
|
Autor |
Nimi |
Kool |
Amet |
Lehte Tuuling
(Autor)
|
Tallinna Ülikool
|
lektor/õpetajakoolituse osakonna juhataja
|
|
|
Failid |
|
|
Creative Commonsi litsents |
See töö on litsentsi all
Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 Eesti (CC BY-NC-ND 3.0 EE)
.
|
HITSA Innovatsioonikeskus ei vastuta loodud õppematerjali sisu ja tehnilise teostuse kvaliteedi eest.
Inimesed, kes seda őpiobjekti/e-kursuse materjali kasutavad (0):
Ükski kasutaja ei ole teavitanud, et seda objekti/materjali kasutab. Kui kasutad seda objekti/materjali, kliki alloleval nupul ja ole esimene selle objekti/materjali kasutamisest teavitanud kasutaja.
|
Kommentaarid (1):